söndag 13 juli 2014

☆New york☆

Hej sötisar!
Dagen som skulle komma är här, Dvs dagen då min kusin flyttar till New York
Imon lyfter planet och tårarna kunde inte stanna inne när vi vinkade av henne på tågstationen. Alla år vi haft då vi bott i samma lilla håla (kvarnsveden) och bara kunna gått över till varan, och nu går det inte. Visst, vi har inte setts varje dag..men vi har haft tillgång till det. 
En kännsla kan ibland vara för stor för att kunna beskriva,  och det är kännslan jag har för min Ebba! Det är tryggt att veta att hon alltid är i samma stad och alltid finns där när jag behöver prata! Men det känns ändå trygt att jag kan läsa vad hon gör där borta i New york då Ebbis har skaffat en blogg nu. 


Ps:Ebba, jag vill bara önska dig ett helt underbart år fyllt av glädje, kunnskap, söta barn, fina shopping ställen, skratt, roligt jobb och jag hoppas att allt blir fantastiskt! Älskar dig, det vet du
kram♥

Suddiga bilder är bara okej när dom är med underbara dig, för du är alltid lika fin! Älskar dig världens bästa Ebba! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar